Zkuste říci - z oddělení péče o zákazníky

Následujúci text som dostal asi omylom od jednej firmy, ktorá ho zasielala interne zamestnancom. Nebudem menovať, ale môžete sa pobaviť ;)

Geocaching: Veľké Přílepy

FotoUž sa pomaly blíži jeseň a zima a treba využiť každý pekný deň z babieho leta. Ráno bolo chladno, ale popoludní začalo pekne pripekať, tak som naštartoval bajk a vybral sa na lov - kešiek.

Najbližšie v okolí mi už zostávali kešky vo Veľkých Přílepoch. Cesta bola v pohode.

Super lacný webhosting a teraz zľava $2 mesačne

FotoPred časom som písal na tému webhosting zdarma. Má veľký úspech, denne pribúdajú nový záujemci. Webhosting zadarmo je skvelý, ale na jednom serveri beží veľmi veľa webov, čo niekedy môže spôsobiť pomalé nabiehanie stránky a pod.

Preto som si pre svoje ďalšie weby vybral vylepšenu variantu: hosting24.com

Kešky a mudlovia - Zákolany a Kováry

FotoVčera bol riadny fučák, ťahalo ma von, ale keď som videl, ako to tam vyzerá, radšej som si to rozmyslel. To dnes už bolo peknejšie. Slnko sa objavilo, ale už je vidno, že nastupuje jeseň a sychravé počasie.

Sadol som teda na bajk a vyrazil, najskôr skontrolovať moju kešku, kde ma vyrušil nejaký párik... možno ju šli objaviť. Počul som ich rozprávať, tak som sa rýchlo pobral preč.

[ ..:: pokračovanie ::.. ]

Webhosting zdarma + doména a bez reklám

FotoMyslím, že táto informácia sa hodí každému. Ak potrebujete alebo plánujete si zriadiť vlastnú web stránku, našiel som dobrý web hosting a naviac zdarma a bez reklám: 000webhost.com

Bangalore: Indické Silicon Valley IT biznisu

FotoKrátko po návrate z Maurícia som mal naplánovanú služobku do Indie, do mesta Bangalore, indického Silicon Valley IT biznisu. Prípravy boli dlhé, najmä kvôli vízam, a potom príprave celého harmonogramu, čo tam budem robiť. Ešte víkend pred odletom som dolaďoval chýbajúce vecí a v nedeľu som sa odobral na 13 hodinový let s British Airways s prestupom v Londýne.

[ ..:: pokračovanie ::.. ]

Maurícius: Kvalitná dovolenka so super kúpaním

FotoPo návšteve tropického ostrova Barbados sme sa tento krát rozhodli pre Maurícius. Dostali sme výhodnú ponuku na ubytovanie v Cosi Casa, kde začínajú ceny od 15 EUR na noc za celý apartmán. Ubytovanie sme vybavovali dosť dlho, pretože sme sa nevedeli rozhodnúť, či ísť na sever do Pereybere, alebo na západ do Flic-en-Flac. Nakoniec vyhral sever, pretože s Cosi Casa akceptovali našu rezerváciu aj bez zloženia zálohy dopredu.

GeoCaching: 5 pokladov za jeden deň

FotoPo včerajšom výlete som večer strávil zopár hodín plánovaním dnešného tripu. Naplánoval som si peknú trasu do 30 km s 5 keškami. Nakoľko som ale jednu nenašiel, odskočil som si ešte pre kešku na Okoř. Najkrajšia ale bola aj tak hneď prvá GCYW77 (Krliš). Je to veľmi pekné a relatívne tiché miesto. A naviac som tam objavil môj prvý TravelBug CPETK8. icon_biggrin

GeoCaching: Kostol Budeč a zámok Koleč

FotoVčera som jednu keš odlovil pešo a dnes som sa vybral na bike. Doteraz som si vyberal ciele nahodne, ale s GeoCachingom je to iné.

Prvý cieľ bola keš GCKT03 (Kostol Budeč).

GeoCaching: Môj prvý poklad

Pôvodne som chcel ísť na kole hľadať poklady, ale mal som dnes už málo času, tak som sa vybral aspoň pešo pre GC14N68 , najbližšie ku mne. A toto som našiel:

GeoCaching: Celosvetová dobrodružná hra

FotoZúčastnil som sa dnes prvého kurzu GeoCachingu organizovaného partou ľudí zo serveru GeoManie.cz. Na úvod sme si dali teoretickú časť. Dozvedel som sa, že je to celosvetová nekomerčná hra, a má aj pravidlá. Hlavným zadosťučinením ľudí, ktorí zakladajú keše je najmä prestíž a radosť, že ich skrýš niekto našiel. Preto je doležité keše neničiť a prípadne vylepšovať.

Prvé jarné bajkovanie: Praha - Holubice

FotoPo dlhých škaredých dňoch sa konečne vyčasilo a vyšlo slnko. Bajk som mal cez zimu uskladnený u sestry a nedalo mi, aj keď ešte bolo trocha chladno, vybral som sa trocha prevetrať.

Trať som vybral skôr po cestách a ukázalo sa, že najmä začiatočné úseky boli náročnejšie. Musel som viackrát zastaviť a nabrať sily... Nuž cez zimu kondička šla dole... Ale nakoniec som to zvládol. icon_wink

Prehliadka historického centra Brna

Bol som dnes v Brne a tak som trocha pobehal centrum a porobil nejaké fotky. Otestoval som pritom, ako funguje GPS na mojom mobile a nahral si celú trasu na EveryTrail.com

10 najlacnejších a 10 najpredávanejších aút u nás

9. Renault Clio Storia
  10. Citroen C1

[ ..:: pokračovanie ::.. ]

Finančná kríza: Skutočná príčina vzniku a riešenie

Našiel som ďalší článok, ktorý potvrdzuje môj názor, že za vznikom finančnej krízi sa schovávajú médiá a chamtivosť obchodníkov, aby stále viac a viac predávali. Je to úplne logické.

V dnešnej dobe presýtenosti informáciami ľudí stále menej a menej niečo nadchne. Preto médiá začali servírovať rôzne katastrofy - kde je katastrofa, to si ľudia prečítajú, a keď si to čítajú, stúpa návštevnosť a pri návštevnosti sa lepšie predáva reklama a v konečnom dôsledku je reklama to čo hýbe trhom.

[ ..:: pokračovanie ::.. ]

Strana:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34