Bangalore: Indické Silicon Valley IT biznisu

FotoKrátko po návrate z Maurícia som mal naplánovanú služobku do Indie, do mesta Bangalore, indického Silicon Valley IT biznisu. Prípravy boli dlhé, najmä kvôli vízam, a potom príprave celého harmonogramu, čo tam budem robiť. Ešte víkend pred odletom som dolaďoval chýbajúce vecí a v nedeľu som sa odobral na 13 hodinový let s British Airways s prestupom v Londýne.

[ ..:: pokračovanie ::.. ]

Maurícius: Kvalitná dovolenka so super kúpaním

FotoPo návšteve tropického ostrova Barbados sme sa tento krát rozhodli pre Maurícius. Dostali sme výhodnú ponuku na ubytovanie v Cosi Casa, kde začínajú ceny od 15 EUR na noc za celý apartmán. Ubytovanie sme vybavovali dosť dlho, pretože sme sa nevedeli rozhodnúť, či ísť na sever do Pereybere, alebo na západ do Flic-en-Flac. Nakoniec vyhral sever, pretože s Cosi Casa akceptovali našu rezerváciu aj bez zloženia zálohy dopredu.

GeoCaching: Môj prvý poklad

Pôvodne som chcel ísť na kole hľadať poklady, ale mal som dnes už málo času, tak som sa vybral aspoň pešo pre GC14N68 , najbližšie ku mne. A toto som našiel:

GeoCaching: Celosvetová dobrodružná hra

FotoZúčastnil som sa dnes prvého kurzu GeoCachingu organizovaného partou ľudí zo serveru GeoManie.cz. Na úvod sme si dali teoretickú časť. Dozvedel som sa, že je to celosvetová nekomerčná hra, a má aj pravidlá. Hlavným zadosťučinením ľudí, ktorí zakladajú keše je najmä prestíž a radosť, že ich skrýš niekto našiel. Preto je doležité keše neničiť a prípadne vylepšovať.

Prehliadka historického centra Brna

Bol som dnes v Brne a tak som trocha pobehal centrum a porobil nejaké fotky. Otestoval som pritom, ako funguje GPS na mojom mobile a nahral si celú trasu na EveryTrail.com

Návrat z Barbadosu: Prílet z trópov do snehu a mrázu

Prílet do Londýna bol takmer načas. Z letiska Gatwick sme sa potrebovali dostať na Heathrow. V snahe vyriešiť to čo najrýchlejšie sa nám podarilo asi na 20 minút stratiť. Sranda bola v tom, že som mal firemný telefón a v ňom som nejal kontakty a zasa nikto nemal na mňa firemné číslo.

Barbados: Duty Free šperky a odlet do Londýna

FotoTak a nastal deň nášho odchodu. Ráno sme sa vybrali naposledy na pláž, bolo pekne, ale veterno. Opäť vyvesili červenú vlajku – zákaz plávania, asi kvôli vysokým vlnám. Nás to ale neodradilo a išli sme si s nimi zabojovať. Super adrenalín... avšak plavčíka to prestalo baviť, zobral si píšťalku a opakovane nás vyháňal von.

Barbados: Nočný život, Happy hours a cocktail-bary

FotoPršalo celú noc a ešte aj štípali komáre. Moc som sa v noci nevyspal. Po raňajkách sme sa vybrali do vtáčej rezervácie na konci St. Lawrence, ale tá bola uzavretá až do odvolania. Vrátili sme sa teda späť si ešte trocha oddýchnuť a niečo zjesť.

Barbados: Ocean Park a hlavné mesto Bridgetown

FotoNakoľko sme boli z prechádzajúceho dňa dosť spálený, naplánovali sme si na dnes prehliadky Ocean Parku neďaleko Oistins.

Do Oistins sme išli pešo, cestu sme už mali odskúšanú. Prišli sme asi za jednu hodinu na autobusovú stanicu. Tam nám ujo povedal, že za 20 minút by mal ísť bus naším smerom. Prešlo už 45 minút a stále nič, tak sme sa spýtalo jedného šoféra. Išiel tým smerom, tak nás vyhodil na kruhovom objazde a ďalej sme šli už pešo.

[ ..:: pokračovanie ::.. ]

Barbados: Šnorchlovanie koralov, s korytnačkami a nad vrakmi lodí

FotoDnešné ráno sme strávili na izbe, nakoľko o 11:15 mal pre nás prísť odvoz na výlet šnorchlovanie s Thriller Ocean Tours. Pred odchodom sme si ešte urobili rodinnú francúzsku polievku s Barbadoskou polievkovou zeleninou. Majú ju troch inú, je tam napr. aj dyňa, cuketa, kapusta, kukuričný klas a pod.

Barbados: Kúpanie vo veľkých vlnách a vývarovňa

FotoV noci opäť pršalo. Dosť som sa kvôli tomu budil. Ráno ešte tiež, tak sme počkali do ôsmej. Super tu ale je, že aj keď prší, tak po búrke je naďalej teplo a hneď sa dá ísť kúpať. Vybrali sme sa hneď na pláž trocha východnejšie od Dover Beach, za hotelmi. Boli dosť veľké vlny, žltá vlajka, chvíľu sme boli na lehátku, chvíľu kúpanie a na obed sme sa vrátili späť na izbu.

[ ..:: pokračovanie ::.. ]

Barbados: Porovnanie pláží a nákup suvenýrov

FotoTentokrát sme sa vybrali na prechádzku na opačnú stranu ako včera, dnes to bolo smerom na západ cez St. Lawrence až na Rockley Beach. Môžem povedať, že Dover Beach má najkrajšiu pláž. Naspäť sme sa vybrali minibusom.

Barbados: Predajca suvenýrov a rybí trh v Oistins

FotoRáno sme sa vybrali po pobreží do susedného mesta Oistins, kde mal byť Fish Market. Pláž nie je úplne priechodná, niekedy je vstup a po pár metroch sú skaly. Skúšali sme ísť aj cez skaly, ale nebolo to dosť bezpečné. Potom sme išli späť cez hotely na cestu a tak...

[ ..:: pokračovanie ::.. ]

Barbados: Nákupy, ceny jedla a autobusová doprava

FotoTak a začína náš prvý deň na karibskom ostrove Barbadose. Ráno sme si uvarili puding a chceli si ho vychutnať na balkóne. Položil som ho na rozkladací stôl, a potom som do stola zakopol a puding bol na zemi. Tak som sa hneď zrána zahral na upratovačku.

Let z Londýna na Barbados s British Airways

FotoEšte sme v Londýne. Budíček sme si dali na 6:30 a za hodinku odchádzame. Metrom sme sa vybrali na vlakovú stanicu Victoria. Zažil som naozajstný Human Traffic. Obrovské davy ľudí, ktorí prišli vlakom do práce do Londýna.

Kúpili sme si lístok za £10.90 na Gatwick. Vlak odchádzal z nástupišťa 15 a teta nám povedala že za 2 minúty. Tak sme sa rozbehli cez celú stanicu a rýchlo naskočili dnu. Stihli sme.